چرا بیمار بیماری های کلیه با بالا سطح کراتینین کمتر نیاز به پروتئین
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا بیمار بیماری های کلیه با بالا سطح کراتینین کمتر نیاز به پروتئین

بیماری مزمن کلیه است در دراز مدت آسیب کلیوی، بیماران نیاز به یک شیوه زندگی سالم برای به تاخیر انداختن پیشرفت این بیماری است. بیمار بیماری های کلیوی با سطح کراتینین بالا، حکومت رژیم غذایی ضروری ترین مصرف پروتئین کمتر است.
یکی از علائم شایع بیماری مزمن کلیه ادرار پروتئین است که نه تنها آسیب کلیوی نشانه است، بلکه باعث آسیب بیشتر کلیه است. علاوه بر این، با از دست دادن پروتئین، بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه اغلب با ادم، ایمنی ضعیف و اختلالات دیگر بدن همراه است. کنترل مصرف پروتئین می تواند بار متابولیسم کلیه را کاهش می دهد و به تأخیر انداختن توسعه بیماری خود. اما پروتئین کافی می تواند سنگین تر hypoproteinemia، بنابراین بیماران واقعا نیاز را پروتئین با کیفیت بالا مناسب مانند مانند ماهی، گوشت بدون چربی، سفیده تخم مرغ و غیره، که می تواند اسید آمینه ضروری به بدن انسان حمایت و بار متابولیسم کلیه ایجاد نمی کند.
بنابراین بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه ها نیاز دارند اما مصرف پروتئین با کیفیت بالا کمتر است. به جز پروتئین باید محدود شود، برخی از مواد نیز باید کاهش یافته است، مانند:
1. مصرف کم نمک: بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه را که نمک بیش از حد است رنج می برند خطرات بالا بودن فشار خون بالا و ادم حمله به علت احتباس آب و سدیم.
2. کم مصرف چربی: جوهر بیماری مزمن کلیه angiosclerosis است، با این حال مصرف چربی بالا می تواند سخت رگ های خونی جمع می شوند.
3. مصرف پتاسیم کم پتاسیم بیش از حد در خون هستند سرب آسان به بیماری های قلبی.
4. مصرف کم فسفر: phrosphorus بالا در خون می تواند جذب کلسیم را تحت تاثیر قرار و تحریک ترشح هورمون پاراتیروئید، منجر به علائم بسیاری از قبیل خارش پوست، بیماری های استخوان و غیره.
به امید اطلاعات فوق می تواند شما را در حدی کمک، اگر شما هنوز هم سوالات دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما به انجمن خوش آمدید دکتر آنلاین ما تماس به طور مستقیم یا ترک پیام به ما هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: